سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت تلاش دولت و مجلس برای ارتقای هر چه بیشتر روابط دو قوه

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عملکرد مجلس در تعامل با دولت بهتر بوده و دولت نیز باید در این مورد بیشتر تلاش کند، قدم‌هایی در این رابطه برداشته شده که مطمئنا این روابط بهتر خواهد شد.

منصور حقیقت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد ارزیابی عملکرد مجلس و دولت در شش ماه پایانی سال 92 گفت: به نظر من تعامل دولت و مجلس درصد قابل قبولی بوده است.
 
وی ادامه داد: دولت و مجلس در معرفی کابینه و همچنین در تقدیم و بررسی لایحه بودجه در مجلس تعامل و همکاری قابل قبولی داشتند.
 
حقیقت‌پور در ادامه اظهار داشت: همچنین تعامل دولت و مجلس در مورد مسائل کلیدی کشور تحقق طرح اقتصاد مقاومتی، اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در سطح بالا و قابل قبولی بود.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: عملکرد مجلس در تعامل با دولت بهتر بوده و دولت نیز باید در این مورد بیشتر تلاش کند، قدم‌هایی در این رابطه برداشته شده که مطمئنا این روابط بهتر خواهد شد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با توجه به نگاه کارشناسی و مصالح ملی این سطح تعامل و همکاری می‌تواند در آینده بیش از این ارتقا یابد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تعامل ، دولت ، مجلس ، کابینه ، لایحه ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.