سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای بی‌بی‌سی:

شبه جزیره کریمه در جیب روسیه!

شبکه بی بی سی عربی گزارش داد: شبه جزیره کریمه در جیب روسیه قرار دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ گزارشگر شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی، درباره تحولات اوکراین گفت: شرایط شبه جزیره کریمه می تواند نشانه ای درباره اوضاع دیگر مناطق اوکراین باشد. فضای تنش و دودستگی بر شبه جزیره کریمه در آستانه همه پرسی بحث برانگیز حاکم شده است. نخست وزیر موقت اوکراین تاکید کرد دولت این کشور از یک وجب از خاک آن هم چشم پوشی نخواهد کرد. اما به نظر می رسد کریمه اکنون در جیب مسکو و در تسلط آن قرار دارد.  

در ادامه این گزارش آمده است: این تصاویر یک هواپیمای شناسایی اوکراین به روشنی استقرار نیروهای روسی در مرزهای شبکه جزیره کریمه و مناطقی در داخل آن را نشان می دهد.

این هواپیما در زمان تصویربرداری هدف تیراندازی قرار می گیرد. تظاهرات هر دو گروه مخالفان و طرفداران پیوستن شبه جزیره کریمه به روسیه همچنان ادامه دارد. هزاران نفر در تجمع خود خواستار دادن رای مثبت به جدایی از اوکراین و پیوستن به روسیه شدند.


انتهای پیام /
برچسب ها: بی بی سی ، کریمه ، روسیه ، جزیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسن تاتار
۰۸:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
سلام علیکم.بنظرم این موضوع اوکراین وجزیره کریمه یک بازی سیاسی است که اتاق فکر لابی های صهیونیزم راه انداخته اند تا افکار مردم جهان را از کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی و گوشه گوشه جهان منحرف کنند .
فقط می دانم با بیداری افکار مردم جهان می توانیم جلوی نسل کشی مسلمانان را بگیریم.
اللهم عجل لولیک الفرج