سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"بانک اقتصادنوين" گواهي بين‌المللي نوآوري و خلاقيت الماس سوئيس را دريافت کرد

بانک اقتصادنوين گواهي بين‌المللي نوآوري و خلاقيت الماس سوئيس را دريافت کردبانک اقتصادنوين موفق شد تنديس و جايزه بين‌المللي نوآوري و خلاقيت الماس سوئيس "IUI5001" را از مرکز نوآوري اينوا (INNOVA) کسب کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، خدمت "نمانوين" سامانه اطلاع‌رساني بازار سرمايه و بورس مي‌باشد که آخرين اطلاعات بازار از جمله انواع قيمت ارز، و اطلاعات بازار بورس را از طريق تلفن همراه در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد و کاربران اين خدمت با بهره‌مندي از آن در کوتاه‌ترين زمان ممکن به اطلاعات جامع و متنوع بازار دسترسي خواهند داشت.
خدمت نمانوين محصولي مدرن در ارايه خدمات بانکي به شمار مي‌رود که موفق شد توجه کارشناسان خبره آي يو آي را جلب کند و با توجه به مميزي‌هاي انجام شده نشان "الماس" اين اتحاديه را دريافت کند.
آي يو آي اتحاديه بين‌المللي اختراعات و نوآوري‌هاي صنعتي در کشور سوئيس است که در 49 کشور دنيا فعاليت دارد و حوزه فعاليتش بررسي و شناخت نوآوري در سازمان‌ها است که اين مهم از طريق نمايندگي‌هاي اين سازمان در سراسر دنيا انجام مي‌شود.

لازم به ذکر است يکي از مزيت‌هاي سامانه نمانوين دسترسي آسان به اين خدمت مي‌باشد به طوري که اين خدمت منطبق با برنامه نرم‌افزاري اکثر گوشي‌هاي تلفن همراه ارايه مي‌شود.

انتهای پیام/
        

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.