سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

باید با نگاه ملی به استان خراسان توجه شود

وزیر کشور گفت: باید با نگاه ملی به استان خراسان توجه و از همه ظرفیت های ملی برای یک شهر ملی استفاده شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که به منظور تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی به شهر مقدس مشهد سفر کرده است، در بدو ورود به مشهد و در جمع خبرنگاران، خراسان و مشهد را به معنای تمام ایران دانست و گفت: باید با نگاه ملی به استان خراسان توجه و از همه ظرفیت های ملی برای یک شهر ملی استفاده شود.

وی در ادامه اظهارداشت: امروز توفیقی است که استاندار جدید خراسان رضوی را به مردم خوب این استان معرفی و از زحمات استاندار سابق این استان تقدیر کنیم.

رحمانی فضلی افزود: با معرفی استاندار خراسان رضوی موضوع انتصاب استانداران را به آخر خط خواهیم رساند تا آنان برمبنای برنامه ارائه شده امور را دنبال کنند.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه شما به استاندار جدید خراسان رضوی چیست گفت: با توجه به این که استاندار جدید خراسان رضوی چند سال در این استان مدیریت کرده و شناخت کافی از وضعیت و توانمندی‌های استان دارد، به نظر می رسد خیلی ضرورت ندارد که توصیه ای به او داشته باشیم.

رحمانی فضلی گفت: استاندار جدید خراسان رضوی باید اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید را طوری  دنبال کند که از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه ظرفیت پذیرش زوار و برکاتی که از ناحیه مرقد مطهر امام رضا(ع)  بدست آمده و می تواند برای مردم استان و  زوار مفید و موثر باشد بهره برد .
 
قرار است رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه شورای اداری این استان ضمن معرفی  استاندار جدید خراسان رضوی از زحمات محمدحسین فروزان مهر استاندار پیشین تقدیر کند.

وزیر کشور علاوه بر حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی با نماینده ولی فقیه این استان دیدار خواهد داشت و در ادامه برنامه های سفر خود  ضمن زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)با آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار می‌کند.
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.