سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حل مسائل مهم کشور نباید گرفتار لجبازی‌های سیاسی شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تعامل دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی درصد قابل قبولی داشت و نمایندگان پس از روی کار آمدن دولت یازدهم از رویکرد تعاملی و احترام‌آمیز این دولت با مجلس استقبال کرده‌اند.

"عوض حیدرپور شهرضایی" نماینده مردم شهرضا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با ارزیابی تعامل و عملکرد دولت و مجلس در سال گذشته گفت: به نظر بنده تعامل دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی درصد قابل قبولی داشت.

وی افزود: قوه مقننه و قوه مجریه در معرفی کابینه دولت یازدهم، رای اعتماد به کابینه دولت، تقدیم لایحه بودجه و بررسی لایحه در مجلس، تحقق طرح اقتصاد مقاومتی، اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها تعامل و همکاری قابل قبولی داشتند.

عضو  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: قطعا در سایه عقلانیت بالاتر و توجه به نگاه کارشناسی و مصالح ملی این سطح تعامل و همکاری می‌تواند در سال جدید بیش از پیش ارتقا یابد.
 
این نماینده مجلس نهم خاطر نشان کرد: نمایندگان پس از روی کار آمدن دولت یازدهم از رویکرد تعاملی و احترام‌آمیز این دولت با مجلس استقبال کرده‌اند و امیدوارند که در پناه این رویکرد مثبت، مشکلات کشور حل شده و مانند گذشته موضوعات مهم جامعه گرفتار لج‌بازی‌های سیاسی نشود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.