سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

حصار نظارت بر ساختار منابع طبیعی شهرستان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند گفت : منابع طبیعی شهرستان دماوند به عنوان ابزار درامد زایی در حوزه گردشگری زیر سایه نظارت فرمانداری قرار دارد .

ناصر محمودی فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : مقام معظم رهبری در مورد حفظ منابع طبیعی در کشور به صورت یک ابلاغیه کشوری ، حراست از این نعمت الهی را در بدنه سیاست های مدیریتی فرمانداران شهرستانها قرار داده است .

وی با اشاره به لزوم جلوگیری از تخریب منابع طبیعی شهرستان دماوند ، پاسداری از اراضی دولتی را بخشی از ساختار توسعه طرح گردشگری این شهرستان بر شمرد و تصریح کرد : برخورد با زمین خواران و متعرضین به اراضی دولتی در اولویت سیاست های عمرانی و گردشگری فرمانداری شهرستان دماوند قرار دارد .

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه این مطلب اضافه کرد : شهرداری شهر دماوند مجری برخورد با افراد قانون گریز در بحث اشغال اراضی دولتی است و در این راستا پرونده های زیادی را تحویل مراجع قضایی داده است .

محمودی فر در خاتمه اظهار داشت : ساخت و ساز هابه ویژه فعالیت های غیر مجاز به عنوان ابزار تخریب ساختار گردشگری از سوی کمیته عمرانی فرمانداری این شهرستان کنترل شده است .


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.