سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تشکیل بیش از یکهزار پرونده تخلف در اجرای طرح نظارتی ویژه پایش بازار خدمات و کالا در اصفهان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان از تشکیل بیش از یکهزار پرونده تخلف در اجرای طرح نظارتی ویژه پایش بازار خدمات و کالا در نیمه نخست اسفندخبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان ، حمیدرضا خشنود افزود: در این مدت بالغ بر 11 هزار بازرسی در سطح استان انجام شد که حدود 11 درصد از این بازرسی ها منتهی به تنظیم گزارش تخلف شده است.
وی تصریح کرد: این بازرسی ها با توجه به اولویت های مربوط به مواد پروتئینی، لبنی، میوه و سبزی، کیف و کفش و پوشاک و برخی از مواد شوینده بوده است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با بیان اینکه در نیمه نخست اسفند بالغ بر هفت هزار تماس تلفنی مردم با سامانه 124 ثبت شده است، اضافه کرد: از این تعداد حدود 5/12 درصد اعلام گزارش تخلف و مابقی دیدگاه و پیشنهاد بوده است.
خشنود ادامه داد: در صورتی که این گزارش ها در بازرسی های انجام شده تحقق یابد پرونده برای صدور حکم در مراجع ذیصلاح تشکیل خواهد شد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا پایان بهمن نیز بالغ بر 270 هزار بازرسی در سطوح مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی انجام شد که حدود 10 درصد این بازرسی ها منتهی به تنظیم گزارش تخلف به مراجع ذیصلاح شده است.


انتهای پیام


برچسب ها: اصفهان ، طرح ، نظارتی ، ویژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.