سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

ساخت قفل ضد سرقت که با تلفن همراه کار می کند

مبتکران یک واحد فناور مرکز رشد اسلام آباد غرب موفق به ساخت قفل ضد سرقت و ضد هک جدیدی شدند که با استفاده از تلفن همراه کار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

  افضل صحراگرد مدیر عامل شرکت جوانرود قفل در این خصوص بیان داشت: برای امنیت و احساس آرامش افراد در کشور، درصدد طرح قفل کاملاً ضد سرقت بر آمدم که این قفل را می توان بر روی تمامی درب ها و گاو صندوق ها و... نصب کرد.

وی اظهار کرد: قفل ضد سرقت، مجهز به سیستم هشدار دهنده ای است که در موقع سرقت و هر خطر دیگری به طور اتوماتیک پیغام می دهد.

وی افزود: شکل ظاهری این قفل از بیرون کاملاً با قفل های الکترونیکی و...فرق دارد و از دو صفحه کلید که به عنوان دزدگیر یا حفاظت از بدنه  قفل به کار رفته و یک سوکت که به آن یک صفحه لمس وصل می‌شود، ساخته شده است.

وی افزود: شماره همراه مالک، یا اشخاص دیگر و شماره 110 به این قفل داده می شود و در صورت نیاز و برای اعلام خطر این قفل به مالک یا شماره 110 پیامک می فرستد.

وی گفت: اگر قفل بیشتر از مدت زمان تعیین شده روشن باشد و یا صاحب قفل در وسیله مورد نظر را باز نگه دارد مدار هوشمند آن فعال شده و برای افرادی که از قبل شماره تلفن همراهشان را به حافظه داده‌ ایم پیغام می‌فرستد و هشدار می‌دهد.

صحراگرد بیان داشت: این قفل در برابر ضربه، گرما، آب و تکان و خطرهای احتمالی دیگر حساسیت نشان می دهد و صاحب قفل را با دادن اعلام پیغام هشدار آگاه می‌کند.

وی در پایان افزود: حدود یکسال و نیم است که عضو مرکز رشد اسلام آبادغرب می باشم  و از حمایت ها و ارایه تسهیلات از سوی پارک علم و فناوری بهره مند شده ام.

برچسب ها: ساخت ، قفل ، ضدسرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.