سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز ايست و بازرسی در خيابان‌های بحرين باعث ایجاد ازدحام‌های شديد شده‌اند

مراکز ایست و بازرسی خیابانهای بحرین را فرا گرفته و با ایجاد ترافیکهای سنگین مانع از رفت و آمد عادی شهروندان شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی «اللؤلؤه»، مشکلات شهروندان بحرینی از تدابیر امنیتی که در بسیاری از مناطق بحرین اتخاذ شده، افزایش یافته است، به طوری که مراکز ایست و بازرسی همه خیابان‌های بحرین را فرا گرفته است. این اقدام مقامات بحرینی تاثیرات منفی خود را بر آمد و شد مردم بحرین گذاشته و فعالیتهای تجاری و خدماتی را در بسیاری از مناطق این کشور محدود کرده است .

موسی السید خبرنگار شبکه تلویزیونی «اللؤلؤه» در گزارش ارسالی خود به این شبکه گفت: ازدحام خودروها در بحرین بی سابقه شده است. این ازدحام های سنگین و سختی عبور و مرور به علت نقاط ایست و بازرسی ایجاد شده در مناطق مختلف بحرین است. این مراکز ایست و بازرسی پس از انفجار منطقه الدَیه که در نیمه هفته جاری رخ داد افزایش یافته است .

وی افزود: همزمان با گسترش مراکز ایست و بازرسی ، بازداشتها و توهین کردن نیروهای امنیتی به شهروندان بحرینی نیز افزایش یافته است. نیروهای امنیتی وسایل و دارایی ها و حتی املاک شهروندان را بازرسی می کنند .

از سوی دیگر جمعیت ملی الوفاق بحرین تاکید کرد: «دستگاه امنیتی برخی از خیابانهای منتهی به جزیره سِتره را با ریختن شن و خاک مسدود کرده است، تا شهروندان بحرینی مجبور شوند از راههایی که در آن مراکز ایست و بازرسی قرار داده اند رفت و آمد داشته باشند».

خبرنگار شبکه اللؤلؤه ادامه داد: این تدابیر امنیتی در مراکز حیاتی و پر رفت و آمد مانند ورودی خیابان البدیع و میدان القدم و مناطق سار، عالی، سلم آباد، عذاری، شهرک قدیمی و ستره و خیابانهای متعددی در شهر حَمَد و نزدیک سیتی سنتر بحرین و ورودی منطقه السیف و السهله و مناطق دیگر این کشور ایجاد شده است.

ازدحام شدید و صفهای طولانی خودروها حتی در بزرگراههای خلیفه بن سلمان وعیسی بن سلمان نیز دیده می شود . این در حالی است که این بزرگراهها به منزله شریان بزرگ حرکت و رفت و آمد در بحرین به شمار می روند.

از سوی دیگر این ازدحام‌های سنگین باعث شده است مردم کمتر به سمت مغازه ها و اماکن تجاری مراجعه کنند، زیرا مردم مجبور شده اند در خیابان های فرعی به مسیر خود ادامه دهند تا از متوقف شدن در ازدحام های سنگین جلوگیری کرده باشند. این مسئله باعث شده است حتی خیابان‌های فرعی به ویژه در روستاهای شمالی بحرین نیز به محلهای شلوغ و پر رفت و آمد تبدیل شود .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.