سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان//

مهرداد جوشن پسند چهره ماندگار و قهرمان رشته ورزشی ووشو در سیستان و بلوچستان

مهرداد جوشن پسند نوجوان بسیجی و ورزشکار استان سیستان و بلوچستان است که در رشته ورزشی ووشو پیشتاز بوده است و با کسب مقام قهرمانی در سطح کشور و استان برسکوی افتخار نشست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، مهرداد جوشن پسند نوجوان بسیجی متولد سال 1372 و قهرمان ورزشی در رشته ووشو است که با کسب رتبه قهرمانی بر سکوی افتخار سیستان و بلوچستان نشست.

وی از سال 85 و در اوان جوانی پا به عرصه ورزش گذاشته است ابتدا در رشته کینگ بوکسینگ فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده است اما هم اکنون مدت سه سال است که در رشته ورزشی ووشو فعالیت می کند و مقام های قابل قبولی را در این رشته ورزشی از ان خود کرده است.

این بسیجی ورزشکار کسب مقام اول کشوری مسابقات ووشو را از آن خود کرد و با ایستادن بر سکوی اول، افتخار را برای سیستان و بلوچستان به ارمغان آورد.

اما این مقام پایان راه نبود و مقام اول مسابقات ووشو سبک نان چوان در کرمانشاه را نیز کسب کرد و به جوانان هم سن خود یاد داد که می شود در کمترین امکانات و محروم ترین استان کشور برجسته و سند افتخار شد؛وی همچنین درمسابقات ووشو سبک ساندا که در چابک سر گیلان برگزار شد مقام دوم را کسب کرد.

این نوجوان بسیجی ورزشکار در سطح استانی نیز موفق به کسب مقام های بین المللی در ایرانشهر، زاهدان و چابهار هم شد و این بار نیز نمرات خوبی را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرد./ش

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.