سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي:

آمادگي كامل 22 اكيپ راهداري به منظور خدمت رساني به مسافران نوروزي

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي از آمادگي كامل 22 اكيپ راهداري به منظور خدمت رساني به مسافران نوروزي خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان شمالي، مهندس محمد مشتري، با اعلام اين خبر گفت: تعداد 255 نفر از كاركنان راهداري به همراه 25 گشت نظارني اداره كل ، 14 گشت راهداري و 177 دستگاه انواع ماشين آلات سبك و سنگين آماده خدمت رساني به مسافران و زائران عبوري در محورهاي استان هستند.

وي خاطرنشان كرد: همچنين تعداد 7 دستگاه مكانيزاسيون سيار و 53 دستگاه ماشين آلات مجهز به جي پي اس محورهاي استان را در ايام نوروز پوشش مي دهند.

مشتري طول كل محورهاي تحت پوشش توسط اين عوامل را 5631 كيلومتر ذكر كرد و افزود: اين ميزان شامل 1400 كيلومتر راه اصلي و فرعي و 4265 كيلومتر راه روستايي مي شود.

وي خدماتي نظير نظارت و شستشوي علايم، پاك سازي مسير و پاركينگ ها، امداد رساني به تصادفات و پاك سازي آثار تصادفات از سطح جاده و آمادگي كامل در مواقع برف و باران و بازگشايي محورها را از جمله وظايف اين عوامل ذكر كرد.

مشتري يادآور شد: تعداد 8 ايستگاه صلواتي نيز با توزيع بسته هاي سوغات، نقشه راه هاي استان و اقلام مورد نياز مسافران از قبيل آب جوش در جهت خدمت رساني بهينه به زائران و مسافران فعاليت مي كند.

مديرراهداري خراسان شمالي متذكر شد: به منظور ايجاد سفري ايمن براي مسافران و زائران، تعداد 200 شعار ايمني نيز در نقاط مختلف استان از جمله مناطق توقف رانندگان و پرحادثه نصب خواهد شد .

وي تصريح كرد: ماشين آلات راهداري نيز در كنار راهدارخانه ها به ويژه در شب ها با چراغ گردان مستقر هستند تا مسافران با سرعت مطمئنه و آرامش خاطر در مسير تردد كنند.

مشتري آمادگي لازم براي هر گونه خدمات رساني به مسافران و زائران براي خلق خاطره اي خوش از استان را از مهمترين اهداف برشمرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.