سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ خبر داد:

اولیت جدی وزارت فرهنگ بیمه هنرمندان است

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیمه تمامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و خبرنگاران در اولویت جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و سال آینده در این زمینه حمایت های جدی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ محمدمهدی احمدی گفت: سامانه سمان که پیش از این طراحی شده همچنان آماده ثبت نام و پذیرش از خبرنگاران و اصحاب رسانه است و تلاش ما بر این است تا از این طریق بتوانیم اطلاعات خبرنگاران را جمع آوری کرده و این سامانه را به روز تر کنیم.

وی در مورد تکمیل پروژه های فرهنگی در استان های مختلف به ویژه ساختمان هنرهای نمایشی در اردبیل و سالن فرهنگی شهر اردبیل بیان کرد: ما در سال آینده اعتبارات لازم را تزریق می کنیم تا این مجموعه ها در استان های مختلف به ویژه استان اردبیل که نیاز به فضای فرهنگی بیشتری دارد تقویت شده و توسعه پیدا کند.

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ثبت برخی از آثار فرهنگی و سنن و آداب و رسوم فرهنگی ایرانیان به نام دیگر ملت ها، گفت: ما تلاشمان را انجام می دهیم تا این اتفاق در حد امکان نیفتد و در این زمینه به تمامی استان ها اعلام شده است تا فرهنگ بومی و سنتی را جمع آوری کرده و نسبت به ثبت آنها اقدام لازم را انجام دهند.

احمدی با بیان اینکه در سال آینده سعی می شود تا از چهره های شاخص در استان های مختلف به عنوان چهره های ماندگار تجلیل شود، افزود: استان اردبیل در این زمینه پیشتاز بوده به طوری که قرار است اواخر این هفته از استاد عاصم اردبیلی چهره شاخص شعر و ادب تجلیل شود که به احتمال زیاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین حضور پیدا می کند/س.

 


برچسب ها: اردبیل ، اولویت ، جدی ، ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.