سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

پزشکان متخلف با مجازات سنگین مواجه می‌شوند ‌

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: پیگیری پدیده دریافت وجوه غیرقانونی در شبکه بهداشت و درمان نیازمند شکایت شاکیان خصوصی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،،مرتضی مدنی فدکی، افزود: دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای نظارتی باید برای حل این موضوع اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تخلف پزشکان با مجازات سنگین مواجه می‌شود.

وی بیان کرد: موضوع دریافت "زیرمیزی" در عرصه بهداشت و درمان طی سال‌های اخیر انعکاس رسانه‌ای پیدا کرده و تعزیرات حکومتی در این رابطه مرحله آخر ورود به موضوع است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: متولیان امر باید در فرهنگ‌سازی این مشکل، پرداخت حقوق پزشکان و مسائل مجموعه پزشکی ورود پیدا کنند.

وی تاکید کرد: تعزیرات حکومتی تنها در دو صورت می‌تواند در این بخش ورود پیدا کند، یکی در صورت شکایت و گزارش مردم و در حالت دوم نیز با نظارت‌های دانشگاه علوم پزشکی ممکن است.

مدنی فدکی خاطرنشان کرد: این رفتار ناپسند نباید در جامعه ادامه پیدا کند. افراد معدودی هستند که در حوزه بهداشت و درمان اقدام به دریافت رشوه می‌کنند. این تعداد معدود نباید وجهه جامعه خدوم پزشکی استان را خدشه‌دار کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: تخلفات این بخش در سیستان و بلوچستان در حد یک یا دو پرونده بوده که نیاز است تا مردم و مسئولان امر در این حوزه ورود جدی داشته باشند.

انتهای پیام /م
منبع: ایسنا
برچسب ها: زاهدان ، مجازات ، پزشکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.