سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/اعلام آمادگی بانک گردشگری:

به منظور پرداخت تسهیلات برای حوزه گردشگری

رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری کشور، آمادگی بانک گردشگری را برای پرداخت تسهیلات بویژه برای حوزه گردشگری، اعلام کرد.

 
 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مهدی جهانگیری در آیین افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی " نارنجستان رستو" در زعفرانیه سبزوار با بیان اینکه بانک گردشگری یک بانک خصوصی با کادری تخصصی است، افزود: این بانک تسهیلاتی را به فعالان حوزه گردشگری پرداخت می کند تا بتوانند هر چه سریعتر پروژه های خود را به سرانجام برسانند.

او با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری همکاری و تلاش همه جانبه مسوولان را می طلبد، گفت: گردشگری حوزه ای فرابخشی است و نمی شود مسوولیت این بخش را به فرد یا شخص خاصی داد وهمه وزارتخانه ها در آن درگیر و مسوول هستند.

رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری کشور تصریح کرد: باید این تغییر نگاه در بدنه دولت و سیستم بانکی نسبت به توسعه گردشگری و حمایت از آن بوجود آید.

رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری کشور در ادامه با اعلام کمبود مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در کشور، گفت: باید حداقل دو هزار مجتمع در کشور افتتاح و بهره برداری شود که هم اکنون طبق آمار یک هزار و 369 مجتمع داریم.

او با اشاره به ضرورت احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، افزود: این مجتمع ها بویژه در محورهای پرتردد موجب ایمنی و امنیت مسافران و زائران است.

این مسوول همچنین بر بهبود کیفیت ارائه خدمات در این مجتمع ها تاکید کرد و گفت: خدماتی که این مجتمع ها ارائه می دهند بایستی اطمینان و اعتماد را در مسافران بوجود آورد./س

برچسب ها: بانک ، گردشگری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.