سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاكت بیش از 70 تروریست در لاذقیه

نیروهای ارتش سوریه بیش از 70 فرد تروریست را در لاذقیه نزدیک مرزها با ترکیه به هلاکت رساندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ پایگاه اینترنتی خبری نهرین نت عراق با  اعلام این خبر افزود : نیروهای ارتش سوریه موفق شدند بیش از 70 عضو گروههای وهابی جهادی از جمله سرکرده گروهک موسوم به جنبش احرار  الشام را در حمله به مقرهای شبکه النصره و جبهه اسلامی در منطقه  الکبیر در حومه شمالی لاذقیه در نزدیکی مرزها با ترکیه بکشند. 

نیروهای ارتش سوریه همچنین کوه ثرده در دیر الزور را به کنترل خود در آوردند و دهها فرد مسلح عضو گروهک دولت اسلامی عراق و شام ( داعش ) را به هلاکت رساندند. یکی از فرماندهان داعش نیز در شهر رقه در درگیری های شدید با ارتش سوریه کشته شد.

ارتش سوریه از ابتدای نبردهای قلمون برای نخستین بار توانست از شمال شرقی به یبرود وارد شود و با افراد مسلح در حال درگیریهای رو در روست.  

ارتش سوریه همچنین محلهای تجمع افراد مسلح و استحکامات آنان در اطراف منطقه سهله و داخل محله‌های صالحیه و قامعیه و تله الکوز را در داخل یبرود در ریف دمشق هدف حمله خود قرار داده است.

ابراهیم ونوس کارشناس نظامی نیز گفت ارتش سوریه به منطقه صنعتی رسیده و کنترل تعدادی از مناطق را به دست گرفته و روحیه افراد مسلح متلاشی شده و ارتش به چند متری یبرود رسیده و در تیررأس تفنگهای ارتش است.

انتهاي پيام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.