سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام دیمیتریف روسیه؛

اطری: امیدورام رضایت کادر فنی جلب شده باشد/از این پس به انتخابی تیم ملی فکر می‌کنم

نفر نخست مسابقات کشتی آزاد جام دیمیتریف روسیه گفت: هر چند راه طولانی را تا شهر یاکوتسک طی کردیم اما با توجه به این که من در روز دوم کشتی گرفتم توانستم با انرژی بیشتری روی تشک حاضر شوم.

رضا اطری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هرحال سفر یک روزه به محل برگزاری مسابقات جام دیمیتریف روسیه باعث شد بچه ها در روزنخست چندان آماده نباشند اما از آنجا که من روز دوم کشتی داشتم تا اندازه ای به شرایط عادت کردم و خوشبختانه توانستم به مدال طلا برسم.

وی تصریح کرد: از همان ابتدای مسابقات مربیان به من گفتند باید با جنگندگی بهترین کشتی ها را بگیرم که امیدورام با عنوان قهرمانی رضایت انها جلب شده باشد.

اطری در خصوص سطح مسابقات نیز اظهار داشت:به هر حال هموراه مسابقاتی که در کشور روسیه برگزار می شود سطح بالایی دارد. رقابت های جام دیمیتریف نیز از این قاعده مستثنی نبود و نفرات خوبی روی تشک حاضر شدند.

آزاد‌کار ورزن 55 کیلو‌گرم کشورمان در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای را برای روزهای آتی دارد گفت: هم اکنون فقط به رقابتهای انتخابی تیم  ملی که اواخر فرودین ماه برگزار می شود فکر می کنم چرا که قصد دارم با رسیدن به دوبنده تیم ملی در میدان های بزرگ تری چون قهرمانی آسیا و جهانی برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.