سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه‌های متنوع نوروزی در منطقه7

در ایام نوروزی علاوه بر زیباسازی بصری در منطقه هفت برنامه‌های متنوعی نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهرام یاسمی رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه هفت گفت: باتوجه به همزمان بودن دهه فاطمیه و نوروز، فعالیت‌های اداره زیباسازی منطقه رنگ بهاری متناسب با شهادت حضرت زهرا(س) ونوروز به خود گرفته است.
وی از تدارک ویژه برای زیباسازی سطح منطقه خبر داد و افزود: در ایام نوروزی علاوه بر زیباسازی بصری در منطقه برنامه‌های متنوعی نیز برگزار می‌شود.

یاسمی ادامه داد: اداره زیباسازی منطقه درنظر دارد از تاریخ 18اسفندماه 92تا 3فروردین 93، المان‌ها و احجام مذهبی (اسماء جلاله متبرکه) را با اولویت یا "فاطمه الزهرا" در هر ناحیه تهیه و نصب کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقاشی‌های دیواری بر بهبود سیما و منظر شهری تصریح کرد: با توجه به میزبان بودن پایتخت در ایام نوروز و تردد شهروندان اقصی نقاط کشورمان در کلانشهر تهران در این ایام، اداره زیباسازی منطقه نسبت به پاکسازی و ترمیم نقاشی‌های دیواری و اجرای طرح حذف زوائد و آلودگی‌های بصری در سطح منطقه و ناحیه اقدام خواهد کرد.

رییس اداره زیباسازی منطقه همچنین از اجرا و چیدمان سفره هفت سین مطابق با طرح ابلاغی در سطح نواحی خبر داد و یادآور شد: احداث حداقل یک آبنما در هر ناحیه نیز از دیگر اقدامات این اداره است.

یاسمی همچنین عنوان کرد: با توجه به اهمیت وضعیت روشنایی معابر و پل‌های سواره‌رو و مکانیزه در حفظ امنیت تردد شهروندان و وسائط نقلیه و همچنین کاهش تصادفات احتمالی، اقداماتی از قبیل رفع نواقص و رسیدگی به وضعیت روشنایی پل‌های سواره‌رو و مکانیزه موجود در سطح منطقه نیز در حال اجرا است.

وی در ادامه به رسیدگی وضعیت ساعت‌های نصب شده در سطح منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی جداول و المان‌های موجود در نواحی 5گانه نیز اجرا خواهد شد.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.