سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از 400هزار اثر در جشنواره مشکات

مدیر کل آموزش شهروندی از دریافت 461هزار و 87 اثر در جشنواره مشکات خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، رفیع مدیرکل آموزش شهروندی در اختتامیه جشنواره مشکات شهر و بحران‌های طبیعی گفت: جشنواره مشکات، جشنواره آموزش ترویجی با رویکرد آموزش شهروندی به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصل نهاد اجتماعی و فرهنگی است.
وی در ادامه افزود: شهروند باید در قالب سبک امروز زندگی کند که باید برای شهروند خوب بودن برنامه‌های آموزشی مد نظر داشته باشیم و اداره آموزش شهروندی این متد آموزشی را پیاده‌سازی می‌کند.

وی درخصوص اینکه درشهر تهران پروژه‌های عظیمی ساخته شده و با مدیران مختلف روبرو هست گفت: از آنجایی که شهر تهران شهر بزرگیست و دارای پروژه‌های بزرگی است ولی متاسفانه از لحاظ فرهنگی ضعیف است.

رفیع تصریح کرد: با رویکرد آموزش‌های شهروندی و با برپایی کلاس‌های آموزشی می‌خواهیم رفتارهای بین فردی و استفاده از حمل ونقل عمومی را ارتقا دهیم.

مدیر کل آموزش شهروندی در خصوص محورهای جشنواره مشکات گفت: مرحله دوم جشنواره مشکات با 12محور با دریافت 400هزار اثر به کار خود پایان داد.

وی افزود: این آمار نشان‌دهند نیاز مردم به آموزش و استقبال آنها از آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: از سال 1389  برنامه‌ریزی‌های شهری را با برنامه‌های مشارکت مردم انجام شده است و امیدواریم در سال‌های آتی شاهد برنامه‌های بهتری باشیم که بتوانیم به مردم آگاه و حقوق شهروندی افتخار کنیم.

انتهای‌‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.