سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تحقق اقتصاد مقاومتی با سبک زندگی ایرانی- اسلامی

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: باید به لوازم و ابزار اقتصاد مقاومتی توجه کرد که در راس آنها سبک زندگی ایرانی- اسلامی است و این سبک یعنی حرکت در زندگی براساس الگوهای برآمده از کتاب و سنت است بنابراین رسانه‌ها در تحقق این مهم نقش بسیار موثری را برعهده دارند.

"محمدرضا مانی‌فر" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رویکرد اقتصاد مقاومتی و بازتاب‌های آن در مذاکرات آینده کشورمان، گفت: ابلاغ سیاست‌های مقاومتی از سوی رهبر فرزانه انقلاب نشان دهنده نیاز جدی به بازشناسی محیط حاکم بر فعالیت‌های سیاستگذاران و برنامه‌ریزان در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد تا زمانی که بتوان زیرساخت‌های مناسب برای ساختن قدرت سقف نظام به وجود آورد و هر اندازه هم که به مولفه‌های قدرت نرم توجه کنیم نمی‌توان بنای انعطاف‌پذیری را برای سیاست‌های داخلی و خارجی خود تعریف کنیم از این رو سیاست‌ اقتصاد مقاومتی می‌تواند تضمین‌کننده حضور ما در آینده در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی باشد.
 
این کارشناسی مسائل بین‌الملل تصریح کرد: باید به لوازم و ابزار اقتصاد مقاومتی توجه کرد که در راس آنها سبک زندگی ایرانی- اسلامی است و این سبک یعنی حرکت در زندگی براساس الگوهای برآمده از کتاب و سنت است بنابراین رسانه‌ها در تحقق این مهم نقش بسیار موثری را برعهده دارند.
 
مانی‌فرد افزود: صدا و سیما با ایستگاه‌های مختلف رادیو و کانال‌های تلوزیون باید برنامه‌هایی در جهت القای سبک زندگی ایرانی- اسلامی با روندی مناسب در درازمدت تهیه کند تا زمینه برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حرکت مناسب در مسیر خودکفایی و استقلال ایجاد شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت جمهوری اسلامی ایران در رسانه ملی به عنوان رسانه تاثیرگذار بتواند در تعامل با یکدیگر گام‌های موثری را بردارد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: اقتصاد ، مقاومتی ، ایران ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.