سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهيدات مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي كشور در طرح امداد نوروزي 93

نظر به اهميت ارتقاء ارائه خدمات پزشكي و امداد رساني و آمادگي اورژانس پيش بيمارستاني طرح امداد نوروزي 93 از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 92/12/26 آغاز و در ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ93/01/16 پايان مي يابد.

دکتر محمد طالبیان رئیس اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: با عنايت به افزايش چشمگير بار ترافيكي در جاده‌هاي كشور، لزوم پيش بيني تمهيدات لازم براي پاسخگويي به حوادث پرتلفات ترافيكي اتوبوس آمبولانس‌ها تحويل داده شده آماده باش مي باشند. و ستاد بحران در EOC و یا مرکز ارتباطات با همکاری ستاد هدایت و اطلاع رسانی و دبیرخانه ستاد حوادث غیر مترقبه به منظور هدایت بیماران احتمالی به مراکز درمانی و سرویس های تخصصی مناسب تشکیل مي گردد.
 
وی ادامه داد: تعداد پایگاه‌های اورژانس کشور برای خدمت رسانی به هموطنان‌مان 2086 عدد بوده که از این تعداد 810 پایگاه شهری و 1276 پایگاه جاده‌ای است.

 14691 تکنسین اورژانس 115 جهت امدادرسانی به مصدومان و بیماران و 3040 آمبولانس، 4 فروند هلیکوپتر امداد، 56 اتوبوس آمبولانس و 213 ایستگاه سلامت در تمام مدت اجرای طرح مذکور در آماده باش کامل قرار خواهند داشت. 

وی با بیان این که آمبولانس های اورژانس 115 ، از ساعت 8 صبح لغایت 12 ظهر و از ساعت 16 لغایت 20 در حاشیه جاده‌ها به صورت پررنگ به منظور اطلاع رسانی و سرعت‌دهی در امر امداد رسانی و افزایش امنیت خاطر مسافرین مستقر خواهند بود عنوان کرد: اکیپ های اورژانس 115 در ترمینال‌های 
مسافربری پر رفت و آمد و اصلی بخصوص در مراکز استان‌ها و تقویت پایگاه‌های مستقر در فرودگاه‌ها در ایام نوروز بطوری‌که حضور نیروهای بهداشت و درمان جهت ارائه خدمات به مسافران محسوس باشد، مستقرخواهند بود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اورژانس ، نوروز ، تعطیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.