سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان گفت:آمادگی پذیرایی و اسکان 18 هزار مسافر نوروزی را داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان با اشاره به اینکه سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ‌آمادگی پذیرایی و اسکان 18 هزار نفر مسافر نوروزی را دارد گفت: امید است بتوان با برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه و مسابقات متنوع لحظات شادی را برای این عزیزان فراهم ساخت.
وطن خواه با بیان اینکه اینکه بسترهای لازم در راستای میزبانی مسافران نوروزی فراهم شده است افزود: برنامه‌ریزی‌هایی با هماهنگی ادارات و ارگان‌های مرتبط و همچنین اعضای ستاد خدمات سفر استان صورت گرفته و تمامی امکانات و خدمات برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی مهیاست.
وی اضافه کرد: آماده‌سازی هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مراکز اقامتی و خانه‌های استیجاری، غذاخوری‌های بین راهی و راه‌اندازی و تجهیز ستاد ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به گردشگران نوروزی از اقدامات این ستاد است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان در ادامه گفت: تجهیز و آماده‌سازی 200 کلاس درس با ظرفیت شبانه اسکان 18 هزار نفر در روز، از دیگر اقدامات ستاد نوروزی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است./س
انتهاي پیام/
برچسب ها: نوروز ، گردشگر ، پذیرایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.