سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی،حرفه‌ای و مهارتی در سال جدید به صحن علنی مجلس می‌رسد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کار بررسی طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی،حرفه‌ای و مهارتی در این کمیسیون تقریبا نهایی شده، گفت: این طرح در سال جدید به صحن علنی مجلس می‌رسد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کار بررسی طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی،حرفه‌ای و مهارتی در این کمیسیون تقریبا نهایی شده، گفت: این طرح در سال جدید به صحن علنی مجلس می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیسیون آموزش در سال جدید بررسی قوانین تسهیل کننده در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: یکی از محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی، توجه به اقتصاد دانش‌بنیان است که در این زمینه لازم است با استفاده از نظر صاحب‌نظران این حوزه، خلاءهای قانونی برطرف شود.

این عضو کمیسیون آموزش، تصریح کرد: براساس اصول ابلاغی درخصوص اقتصاد مقاومتی و بندهای مرتبط با آن به حیطه آموزش از جمله اقتصاد دانش بنیان، تبیین اقتصاد دانش بنیان در مجامع علمی، گفتمان صحیح در مقوله اقتصاد و دانشگاه و برنامه‌ریزی آموزشی در حیطه اصلاح الگوی مصرف از جمله مباحث مورد توجه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پرداختن به اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.