سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری: در سه بازی باقی مانده محکوم به برد هستیم

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی گفت: تیم ما در سه بازی پیش‌رو برای برد به زمین خواهد رفت و بطور حتم ما محکوم به برد هستیم.

جعفر جعفری به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در واقع جلسه برگزار شده بین مسئولان استانی فارس و ما مطلب خاصی نبوده و فقط به منظور پرداختن به مسأله برگزاری جشن قهرمانی امیدهای فجر بوده تشکیل شده که قرار است این مراسم 19 اسفند با حضور مسئولان استانی در شیراز برگزار شود.  

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در ادامه افزود: از بین تیم‌های قدرتمندی چون فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان، تیم فجر شیراز  قهرمان امیدهای کشور شده است.  

وی درخصوص شرایط فجر سپاسی هم تصریح کرد: تمرینات تیم با مدیریت فنی "یاوری" 10 روزی است که شروع شده بود و قرار است تیم فجر برای انتخاب یک اردو به کیش عازم شود.  

مدیر‌عامل فجر سپاسی شیراز درباره ماندن یا نماندن در لیگ برتر هم عنوان داشت: تیم فجر هم‌اکنون در رده 14 جدول لیگ برتر حضور دارد و بطور قطع تمامی تلاشش معطوف به ماندن تیم در لیگ برتر شده است و ما به این هدف می‌رسیم.  

وی با اشاره به سه بازی باقی مانده تا پایان لیگ تصریح کرد: بطور حتم سه بازی باقی مانده تیم حکم مرگ و زندگی را برای ما خواهد داشت و ما در این سه بازی محکوم به برد هستیم و باید مقابل مس کرمان- سایپا و ملوان به میدان برویم.  

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: به لطف خدا در لیگ می‌مانیم و در این سه دیدار با اقتدار بازی می‌کنیم و در این راه هیچ تلاشی به جهت ماندن در لیگ برتر و تقویت تیمی در سال آینده لیگ فروگذار نمی‌کنیم.  

انتهای پیام/
 

برچسب ها: محکوم ، لیگ ، دیدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.