سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاره عابد در نشست شورای هماهنگی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تاکید کرد

ضرورت شکل گیری دپارتمان حقوق کودک در وزارت علوم

کارشناس مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: شکل گیری دپارتمان حقوق کودک در وزارت علوم یک ضرورت انکار ناپذیر است، ضمن این که در خصوص بانک اطلاعات حقوق کودک نیز با مشاورین بسیاری صحبت کرده‌ایم و هرکدام تفاسیر مختلفی دارند.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "مقاره عابد" در نشست شورای هماهنگی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک که صبح امروز در وزارت دادگستری برگزار شد اظهارداشت: کنگره‌ای تحت عنوان نقش ادیان در پیشگیری از خشونت تشکیل شده که این کنگره براساس تفاهم‌نامه میان ما و یونیسف است و متشکل از نمایندگان ادیان، دانشگاهیان و نماینده حوزه علمیه قم است که در این کنگره با رویکرد نگاهی اجرایی به موضوع پرداخته‌ایم.

وی ادامه داد: کنگره به عنوان پوششی کلی محسوب می‌شود و باید 4 نشست کلی طی ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر برگزار شود و سلسله مباحث برای این موضوع انجام شود.

مقاره عابد در ادامه با اشاره به بحث دپارتمان حقوق کودک،‌خاطرنشان کرد: شکل گیری دپارتمان حقوق کودک در وزارت علوم یک ضرورت انکار ناپذیر است، ضمن این که در خصوص بانک اطلاعات حقوق کودک نیز با مشاورین بسیاری صحبت کرده‌ایم و هرکدام تفاسیر مختلفی دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خشونت ، تفاهم ، نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.