سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتایج مسابقات دوگانه آقایان در اصفهان

مسابقات دوگانه قهرمانی کشور آقایان در اصفهان برگزار شد نتایج نیز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: این مسابقات با پیروزی علیرضا علی مرادی از کرمانشاه، نیما انصاری از چهارمحال بختیاری و امید احمدی از کردستان که به ترتیب مقام اول تا سوم را در رده سنی نونهالان کسب کردند به اتمام رسید. 

همچنین نتایج تیمی این رده سنی عبارت است از: استان گلستان قهرمان، اصفهان نائب قهرمان و استان کردستان در جایگاه سومی قرار گرفتند.
 
در رده سنی نوجوانان امین سقایی از چهارمحال بختیاری اول، مسعود علیزاده و سعید علیزاده از استان خراسان جنوبی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. 

استان‌های چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی به ترتیب اول تا سوم تیمی رده سنی نوجوانان را به ثبت رساندند. 

در رده سنی جوانان ساسان مالعیر از کرمانشاه، محمد زنجانی از سمنان و سید محمد حسینی از گلستان جایگاه اول تا سوم این رده را کسب کردند و در نتایج تیمی استان سمنان قهرمان، استان اصفهان نائب قهرمان و استان فارس سوم شدند. 

نتایج انفرادی رده سنی امید بعدها اعلام خواهد شد ولی در قسمت نتایج تیمی لرستان اول آذربایجان غربی و شرقی به ترتیب دوم و سوم این رده شدند. 

احسان امینیان از چهارمحال بختیاری سلمان تیموری از همدان و نوید سلیمی پور از استان اصفهان اول تا سوم رده سنی بزرگسالان را کسب نمودند، همچنین اصفهان آذربایجان شرقی و قزوین به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی این رده سنی را کسب کردند.  

انتهای پیام/
 

برچسب ها: همدان ، استان ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.