سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهري: رقابت‌هاي جام ديميتريوف اولين تجربه بين‌المللي بود/ به مدال طلاي جهاني فکر مي‌کنم

آزاد کار وزن 120 کيلوگرم کشورمان گفت: در رقابت‌هاي کشتي آزاد جام ديميتريوف روسيه اولين حضور خود را در ميادين بين‌المللي تجربه کردم که در اولين گام توانستم به طلا دست يابم.

امين طاهري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اينکه تاکنون در هيچ تورنمنت خارجي حضور نداشتم اکنون در روسيه اولين تجربه خود را در رقابت‌هاي بين‌المللي را کسب ‌کردم بسيار خوشحال هستم، چراکه توانستم در اولين گام از حضور بين‌المللي خود مدال خوش رنگ طلا را بدست‌ آوردم.

وي ادامه داد: خوشبختانه در اولين تجربه‌ام بهترين عنوان را از آن خود کردم و اميدوارم که اين رقابت‌ها سکوي پرتابي براي من در اين رشته ورزشي اصيل ايراني باشد.

طاهري در پاسخ به اين سئوال که چه برنامه‌اي براي آينده خود دارد افزود: من هم مانند سايرين خود را براي رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي آماده مي‌کنم و قصد دارم پس از تصاحب دو بنده تيم ملي با قدرت در ميادين پيش رو ظاهر شوم.

دارنده مدال طلاي رقابت‌هاي جام ديميتريوف تصريح کرد: با توجه به اينکه دوسال ديگر مي‌توانم در رده سني جوانان کشتي بگيرم هم اکنون به هيچ هدفي جز کسب دو مدال طلا در اين رده سني نمي‌انديشم و اميدوارم به اين مهم نائل گردم.

سنگين وزن جوان کشتي آزاد کشورمان در پايان خاطرنشان کرد: از تمامي مربياني که براي من زحمت کشيده‌اند تشکر و قدرداني مي‌کنم به ويژه از کادر فني تيم ملي و محمد طلايي سپاسگزارم و اميدوارم با اين مدال توانسته باشم رضايت نسبي اين زحمت کشان عرصه کشتي را جلب کرده باشم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کشتی ، رقابت ، طاهری ، آزادکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.