سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

آشنایی با فرهنگ فاطمی، نوروزستیری نیست

مبلّغ و عضو ستاد فاطمیه کشور گفت: احیای ایام فاطمیه و آشنایی با فرهنگ فاطمی، نوروزستیزی نیست و هیچ منافاتی با نوروز ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈاحمدعلی قدیریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: مساله فاطمیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تاکیدات مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید بر عاشورایی شدن فاطمیه، نشان از اهمیت آن دارد.

وی با بیان لزوم آشنایی با فرهنگ فاطمیه، گفت: اگر کسی دغدغه این امر را داشته باشد، دیگر شب و روز نمی شناسد؛ چرا که دشمن هر آینه بیدار است.

حجت الاسلام قدیری با بیان به فعالیت شدید شبکه های وهابیت علیه تشیع، گفت: هجمه سنگین است و حمایت از فرزندانمان باید جدی باشد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی حضرت فاطمه را الگویی برای ائمه معصومین(ع) و همه آحاد جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر فاطمه شناس شویم، بسیاری مسائل و مشکلات مبتلابه جامعه حل می شود.

وی تقطیع احادیث نبوی را از جمله شبهه افکنی هایی برشمرد که وهابیت در حال القای آن به جوامع اسلامی است و تاکید کرد: آنان با قطعه قطعه کردن احادیث، آنجایی که به نفعشان نیست را حذف می کنند و هر از چند گاه حتی در کتابهایشان دست برده و تحریف می کنند.

حجت الاسلام قدیری خاطرنشان کرد: در این راستا انجام تبلیغات چهره به چهره، فعالتر کردن عِرق شیعه گری، استمداد از بی بی دوعالم و برگزاری باشکوه عزاداری های ایام فاطمیه و هر چه بیشتر مردمی کردن آن همچون محرم، از بسیاری مشکلات و خطرات می کاهد./س


برچسب ها: فرهنگ ، فاطمیه ، نوروز ، وهابیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.