سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر توسعه صادرات فناوری مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری:

"مشاوره تجاری سازی" از اولویت اصلی محسوب می شود

مشاوره تجاری سازی و ایجاد تعامل با کشورها از جمله اولویت های ما جهت تجاری سازی بین‌المللی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ علی اصغر غفوری فرد مدیر توسعه صادرات فناوری مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در نخستین همایش بین‌المللی تجاری سازی فناوری که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد طی سخنرانی گفت: مشاوره تجاری سازی از اولویت های اصلی ما در تجاری سازی محصولات دانش بنیان محسوب می شود.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم تجاری سازی محصولات را براساس برنامه اجرا کنیم نیازمند مدل هستیم که ارکان آن مدل تجاری سازی و بین‌المللی سازی است.

غفوری فرد تصریح کرد: ارائه خدمات تخصصی برای ورود به بازار ارائه خدمات طراحی محصول با توجه به نیاز بازار، ارائه خدمات برندینگ و شیوه حضور در بازار با توجه به فرهنگ بازار مصرف و ارائه خدمات معرفی محصول از جمله "ارکان تجاری سازی" محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای بین‌المللی سازی نیازمند اجرای برنامه های آموزشی با مشاوره ای در حوزه بین‌المللی سازی جهت برقراری تعامل با نهادهای موثر بین‌الملل و جستجو و معرفی فرصتهای تجاری و نمایشگاه های بین‌المللی و شناسایی و ثبت شرکت های ایرانی هستیم که البته تعامل با کشورهایی چون لبنان برای ورود به بازار را در اهداف خود قرار داده ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تجاری سازی ، علم ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.