سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

جشنواره خیریه نوروزی در تربت حیدریه برگزار می‌شود

رئیس بهزیستی تربت حیدریه از برگزاری سومین جشنواره خیریه نوروزی در هفته سوم اسفند ماه در ان شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،داریوش وکیلی در تربت حیدریه اظهار کرد: سومین جشنواره خیریه نوروزی به همت گروه روشن اندیشان دیار و با هدف معرفی موسسات خیریه فعال در شهرستان تربت حیدریه از 20 تا 22 اسفند ماه در کاروانسرای تاریخی طبسی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با حضور هشت موسسه خیریه تحت نظارت بهزیستی برگزار می‌شود و موسسات در غرفه‌های خود به معرفی توانمندی‌ها و فعالیت‌های خود می‌پردازند و این جشنواره در سه بخش بازارچه خیریه، نمایشگاه و مسابقات جانبی برگزار می‌شود و در بخش بازارچه محصولات تهیه شده توسط موسسات و خیران به صورت قیمت مصوب به فروش می‌رسد.

رئیس بهزیستی تربت حیدریه خاطرنشان کرد: همچنین در بخش مسابقات جانبی این جشنواره برنامه‌هایی همچون تزئین سفره هفت سین و رنگ آمیزی تخم مرغ رنگی در نظر گرفته شده که در روزهای برگزاری جشنواره دایر می‌شود.

وکیلی عنوان کرد: در بخش نمایشگاهی نیز برنامه‌های متنوعی برای فراهم آوردن فضای مناسب برای استقبال از نوروز 93 پیش‌بینی شده است و تمام درآمد حاصل از فروش محصولات همچون سالیان گذشته صرف امور خیریه می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی بیشتر مردم با موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی و ایجاد شکل نوین مشارکت‌های مردمی در سطح جامعه دانست.

رئیس بهزیستی تربت حیدریه افزود: این نمایشگاه در سال گذشته با استقبال بی‌نظیر مردم مواجهه شد که نشان از درایت و فهم مردم و آشنایی آنان با سازمان بهزیستی و اهداف آن دارد و درسال گذشته مبلغ 20 میلیون تومان مشارکت‌های مردمی به نفع موسسات خیریه و اداره بهزیستی جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/م
منبع: تسنیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.