سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بهداشت و درمان از اولویت‌های اساسی دولت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در سیاست‌های دولت تدبیر و امید بهداشت و درمان و حوزه سلامت از اولویت‌های اساسی دولت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ فرهاد پورفرضی دیروز در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت روز پرستار در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زینب کبری (س) یک الگوی بسیار بزرگ برای پرستاران است که این بانوی بزرگ اسلام بعد از واقعه عاشورا نیز از اسرای کربلا پرستاری کرده است.

وی گفت: کسانی که در این روز به نام پرستار انجام وظیفه می‌کنند بسیار کار سنگینی دارند، زیراباید ادامه دهنده راه حضرت زینب (س) باشند.

پورفرضی تصریح کرد: باید سعی کنیم که نسبت به نیازهای جدید سیستم خدمات خود را به روز کنیم تا بتوانیم سلامتی بیمارانی که برای درمان به ما مراجعه می‌کنند را تضمین کنیم.

قائم مقام وزیر بهداشت در استان اردبیل ادامه داد: پرستاری جزو حرفه‌ها و مشاغل سخت است و قطعاً اگر علاقه نباشد هیچ کار مفیدی نمی‌تواند در این زمینه صورت بگیرد و خدمات ارائه شده نیز ناقص خواهد ماند.

وی یادآو شد: علیرغم کمبودهای مالی کشور بودجه‌های سطح سلامت افزایش یافته است که این نشان می‌دهد که دولت به سیستم سلامت اهمیت خاصی می‌دهد.

پورفرضی خطاب به پرستاران گفت: من از شما می‌خواهم رفتارهای نامناسبی که گاهاً از طرف همراهان بیماران صورت می‌گیرد نباید بگذارید که دلسرد کننده شما باشد چون که باید پرستاران بدانند که طرف حسابشان خدا است و همیشه با انگیزه به کار خود ادامه دهند./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، روز ، پرستار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.