سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

استاندار خواستار سرمایه گذاری کردهای خارج از کشور در کردستان شد

استاندار کردستان با اشاره به فعال شدن حوزه ایرانیان خارج از کشور در دولت و به تبع در استانداری ها، گفت: از طریق این شورا به دنبال جذب سرمایه گذاران کرد خارج از کشور در استان هستیم و از این مساله حمایت و استقبال می کنیم.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، زاهدی در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان در سنندج گفت: تصمیم دولت فعال کردن شورای ایرانیان خارج از کشور در استان ها است و در این راستا مشاور استاندار در امور ایرانیان خارج از کشور در استانداری کردستان نیز منصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه ˈنژاد جهانیˈ از نیروهای بومی استان به عنوان مشاور استانی امور ایرانیان خارج از کشور استاندار کردستان منصوب شده است، از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست همکاری و تعامل لازم برای جذب سرمایه گذاران خارج از کشور با مشاور استاندار را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه های انسانی و اقتصادی فراوانی از کردستان در خارج از کشور وجود دارد تاکید کرد که باید این سرمایه ها را شناسایی و جذب کنیم.

استاندار کردستان بیان کرد: با تعامل و همکاری تمام مدیران دستگاه های اجرایی بتوان سرمایه گذارانی در استان جذب و در راستای ایجاد اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی مردم استان گام برداریم./س
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.