سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین نشست کارگروه قوانین و مقررات دفتر چاپ و نشر برگزار شد

دومین نشست کارگروه قوانین و مقررات هفته گذشته در دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین نشست کارگروه قوانین و مقررات بر اساس برنامه در تاریخ 13 اسفند ماه در دفتر چاپ و نشر برگزار شد.
 
در این جلسه ضمن ارایه گزارش کمیته‌های سه‌گانه، شرایط تاسیس در دو بخش خاص و عمومی واحدهای چاپی مطرح شد و مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.
 
در این جلسه مقرر شد کمیته‌های مرتبط نظرات ارایه شده اعضا را بنا به اولویت جمع‌بندی کنند و در نشست بعدی مورد بررسی قرار گیرد.
 
در این نشست محمودرضا برازش مدیرکل دفتر چاپ و نشر، علی نيكوسخن رئيس اتحاديه چاپخانه داران تهران، جهانگیر رضايي رئيس اتحاديه چاپخانه داران استان قم، رحمان باغبان‌نژاد نماينده اتحاديه چاپ استان خراسان رضوي، مریم خواجوي نماينده اداره كل حقوقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سعید بهروان كارشناس مسئول حوزه چاپ استان البرز و نيز مديران و كارشناسان اداره كل چاپ و نشر حضور داشتند.
 
نخستین جلسه اداره كل چاپ و نشر در راستاي بهره‌گيري از تخصص اصحاب صنعت چاپ و نشر در راستاي رفع موانع و مشكلات و دغدغه هاي اين صنعت در تاریخ 29 بهمن ماه تشکیل شد. در نخستین نشست کارگروه قوانین و مقررات بر تشکیل سه کمیته جهت بررسی مشکلات در حوزه قوانین تاکید شد.  


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: فرهنگی ، چاپ ، نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.