سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج: مشکلات مالی صبای قم در حال برطرف شدن است

رییس سازمان لیگ برتر در خصوص احتمال فروش امتیاز از سوی تیم سیاه‌جامگان در صورت کسب جواز صعود به لیگ برتر گفت: من هم صحبت‌هایی در این مورد شنیده ام اما هنوز مسئولان این تیم صحبتی در این باره نکردند.

مهدی تاج رییس سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص احتمال فروش امتیاز از سوی تیم سیاه‌جامگان در صورت کسب جواز صعود به لیگ برتر  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال من به مسئولان سازمان لیگ بیان کردم که این موضوع را از باشگاه سیاه جامگان بپرسند و پاسخ نهایی را به من اعلام کنند.
 
تاج در ادامه اظهار داشت: اگر تیم قهرمان لیگ دسته یک امکانات مناسبی نداشته باشند ما از حضورشان در لیگ برتر ممانعت می‌کنیم و تیمهای رده دومی می‌تواند به شرط داشتن امکانات جایگزین تیمهای صدرنشین برای حضور در لیگ برتر شوند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: تیم سیاه جامگان به شرط نداشتن امکانات می‌تواند در لیگ برتر حضور نداشته باشند اما اگر بخواهند امتیازش را بفروشد ما باید آن را بررسی و بعد نتیجه را اعلام کنیم.
 
رییس سازمان لیگ برتر درخصوص احتمال محرومیت بازیکنان صبا نسبت به حضور نیافتن در تمرینات گفت: مشکلات باشگاه صبای قم برطرف شده است وبازیکنان این تیم در تمرینات شرکت می‌کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان صبا از امروز حاضر شدند که درتمرینات شرکت کنند. ما هم سعی می‌کنیم که کمک‌هایی به باشگاه صبا کنیم تا این سه بازی باقیمانده را بدون مشکلی پشت سر بگذارنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان استان قم هم باید به باشگاه صبای قم کمک کنند تا مشکلات مالی این باشگاه برطرف شود، به هر حال مسئولان ورزشی استان قم باید در همان ابتدای فصل جوانب را می‌سنجیدند وبعد مسئولیت باشگاه صبا را برعهده می‌گرفتند. 

وی در پایان درباره احتمال بحث تبانی درهفته‌های پایانی لیگ دسته یک خاطرنشان کرد: به هر حال تمام سعی مان را می‌کنیم نظارت دقیقی نسبت به عملکرد تیم‌های دسته یک داشته باشیم تا مسئله تبانی دراین لیگ اتفاق نیافتد.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.