سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

آزادراه تبریز- ارومیه و نقش کلیدی در توسعه محورهای ارتباطی شمالغرب

معاون وزیر راه شهرسازی با سفر به استان آذربایجان شرقی از پروژه های کنارگذر غربی تبریز، قطعه 4 آزادراه تبریز- ارومیه وبزرگراه تبریز – سهند بازدید کرد و گفت: قطعه 4 آزادراه تبریز- ارومیه نقش کلیدی در توسعه محورهای ارتباطی شمالغرب کشور دارد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، نورزاد با سفر به استان آذربایجان شرقی به همراه استاندار و جمعی از مسئولان این استان از پروژه های شرکت ساخت و توسعه در آذربایجان شرقی بازدید کرد.

در این سفر معاون وزیر راه و شهرسازی از کنارگذر غربی تبریز و ادامه بزرگراه تبریز – میاندوآب به طول 15 کیلومتر که در حوزه شهرستان عجب شیر قرار دارد بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در عملیات اجرایی این پروژه را صادر کرد.

بازدید از قطعه 4 آزادراه تبریز- ارومیه و بزرگراه تبریز- سهند به عنوان دو پروژه مهم استان آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های این سفر بود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- سهند گفت: این بزرگراه از پروژه‌های مهم و اثرگذار آذربایجانشرقی محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت شهر جدید سهند ، نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های سکونت در این شهر خواهد داشت.

نورزاد با تأکید بر اینکه مسئولان و پیمانکاران این پروژه خود را برای به نتیجه رساندن آن متعهد می‌دانند، متذکر شد: امیدواریم با تخصیص بموقع  اعتبارات ، این پروژه را در نزدیک‌ترین زمان اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این بزرگراه به طول 22 کیلومتر و در دو قطعه با پیشرفت فیزیکی معادل 44 درصد در دست اجراست که با بهره‌برداری از آن علاوه بر کاهش بار ترافیکی مسیر تبریز- آذرشهر و حوادث رانندگی در این مسیر، زمان سفر در مسیر تبریز به شهر جدید سهند نیز کاهش خواهد یافت.
 
نقش کلیدی آزادراه تبریز- ارومیه در توسعه محورهای ارتباطی شمالغرب

مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور همچنین در بازدید از قطعه 4 آزادراه تبریز- ارومیه گفت : آزادراه تبریز - ارومیه به طول 127 کیلومتر است که قطعه 4 آن به طول 32 کیلومتر در حوزه آذربایجانشرقی قراردارد و یکی از طرحهای بزرگ وزارت راه وشهرسازی به حساب می آید که نقش کلیدی درتوسعه محورهای ارتباطی شمالغرب کشور ایفا می کند .

نورزاد افزود: این طرح در2 بخش ساخت پل میانگذر دریاچه ارومیه وآزاد راه شهید کلانتری طراحی شده، که بهره برداری از آن باعث صرفه جویی در بعد مسافت و زمان خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: هدف از اجرای این پروژه کاهش خسارت تصادفات جاده ای ، کاهش اتلاف زمان، کاهش مصرف سوخت، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، رونق اقتصادی واجتماعی منطقه و توسعه صنعت گردشگری است .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.