سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

افتتاح تونل گلستان در محور سیرجان ـ بندر عباس

با حضور استاندار کرمان تونل گلستان در محور سیرجان ـ بندر عباس با اعتبار 85 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و این محور ترانزیتی تکمیل شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در مراسم افتتاح تونل گلستان در محور سیرجان-بندرعباس گفت : این تونل به طول 650 متر و با هزینه ی 85 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات ملی ساخته شده است.

خداداد مقبلی افزود: با افتتاح تونل گلستان در این محور ترانزیتی، عبور و مرور تسهیل و باند دوم مسیر سیرجان-بندرعباس تکمیل شد .

همچنین با حضور استاندار گلخانه ای با سیستم بدون خاک ( هیدروپونیک ) در منطقه ی ویژه ی اقتصادی سیرجان بهره برداری شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان در این خصوص گفت : این گلخانه به وسعت 10 هزار متر مربع با هزینه ی 2 میلیارد ریال احداث شده است.

احمد مسعودی افزود: با افتتاح این طرح برای 17 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال شد که در هر دوره 200 تن خیارسبز و 175 تن گوجه فرنگی برداشت می شود.

همچنین با حضور علیرضا رزم حسینی دبستان 6 کلاسه ی روستای شریک آباد با زیربنای 450 متر مربع و هزینه ی 2میلیارد و پانصد میلیون ریال افتتاح شد.

این واحد آموزشی به همت حسین عباسلو یکی از خیران سیرجانی مقیم دبی ، ساخته شده است ./س


برچسب ها: افتتاح ، تونل ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.