سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برنامه‌های عطر یاس در نوروز در برج میلاد

جشنواره نوروزی جشن میلاد با عنوان عطر یاس در نوروز با برنامه‌های مختلف از 25 اسفند 92 تا 12 فرودین 93 از ساعت 10 صبح الی 22 طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد در جمع خبرنگاران گفت: در نوروز سال گذشته 500 هزار نفر بازدیدکننده داشتیم که امسال پیش بینی می‌شود یک میلیون مخاطب بازدید کننده داشته باشیم. تا امروز بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از برج بازدید کردند که 130 درصد افزایش مخاطب داشته‌ایم.

وی ادامه داد: برج میلاد میزبان 300 کودک یتیم و بی‌سرپرست خواهد بود که سفره‌های هفت سین را در برج پهن خواهند کرد و هنرمندان و چهره‌های شاخص در کنار این کودکان یتیم خواهند بود. ما هفت سرای کودک، سلامت، خیریه، سبک زندگی، گردشگری، فرهنگ فاطمی، بازی و سرگرمی طراحی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در سرای کودک، کودکان بازدیدکننده قدم در فضایی خواهند گذاشت که می‌آموزند و از لحظاتشان لذت می‌برند و خواهند آموخت که برج میلاد تهران دوستدار بهار همراه با تفکر، آموزش و خلاقیت می‌باشد. در این سرا کارگاه‌های آموزشی همراه با ایجاد خلاقیت  نوآوری طراحی شده که از جمله کارگاه ساخت عروسک با مواد دورریختنی، کارگاه شکل سازی با مقوای موج دار، کارگاه نقاشی، کارگاه سفالگری، کارگاه گریم، کارگاه چاپ بر روی لباس و کارگاه نقاشی خط با موضوعیت حضرت زهرا(س) می‌باشد.

هوشیار پارسیان افزود: در سرای سلامت 60 غرفه طراحی شده که اجرای جشنواره غذا به صورت فودکوت، غرفه تنقلات و نوشیدنی، غرفه آموزش و فروش، غرفه‌های صنایع دستی و سوغات(40 غرفه) از جمله آنها می‌باشد. در سرای فرهنگ فاطمی اجرای تئاتر مرتبط با حضرت فاطمه(س) کتابخانه دیجیتال و برپایی نمایشگاهی مشتمل بر اجرای قطعات نمایشی از زندگی حضرت زهرا(س) با استفاده از نورپردازی و جلوه‌های ویژه صمعی بصیری را داریم.

مدیر عامل برج میلاد اظهار داشت:در سرای بازی و سرگرمی اجرای بازی‌های رایانه ای، حضور کالسکه در مجموعه، ماشین‌های آرسی، هواپیمایی کنترلی و قایق‌های ریموتی، کشتی صبا و کشتی خانواده، استخر کودک، جامپینگ، قایق پدالی بزرگسال طراحی شده است و در سرای خیریه دو سرای خیرین بین‌المللی نیز(یونیسف و یونسکو و کلیه سازمان‌های خیریه بین‌المللی) و جشنواره برترین‌های خیریه داخلی(محک، ریحانه سعادت، زنجیره امید، انجمن ضایعات نخاعی، بهزیستی شهرستان ری، انجمن کودکان نقص ایمنی) حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسیری به عنوان تهران قدیم، برگزاری تورهای تهران گردی، غرفه آیین اقوام و نوروزخوانی، حضور چادرهای عشایر با مشارکت استان‌های برتر و اجرای بهترین‌های چادر عشایر از برنامه‌های سرای گردشگری و سفر می‌باشد و در سرای سبک زندگی ارائه غرفه سبک زندگی حضرت فاطمه(س) پوشاک ایران، مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده، آتش نشانی، گردشگری و اوقات فراغت از برنامه‌های سرای سبک زندگی می‌باشد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.