سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه اختتامیه سوپر لیگ کاراته بانوان؛

بداغی: کاتای‌ تازه کار با حریف مدعی را به زانو در آورد

سرمربی‌فولاد مبارکه سپاهان گفت:ظرف 5 ماه کاتای تیمی، تمرین کرد ولی همین مدت کم پر بار بود تا جایی که توانست حریف مدعی را شکست دهد.

فریبا بداغی‌ سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در سوپر لیگ کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در مسابقات سوپر لیگ که شب گذشته به پایان رسید در مجموع امتیازات سوم ولی در بخش کومیته‌ دوم شدیم که فقط به تیم دانشگاه آزاد همان تیم ملی خودمان باختیم‌ که البته این نتایج به نظر من نتایج خوبی است ما در بخش کاتا‌ سوم شدیم و این در حالی است که تیم کاتای‌ ما فقط 5 کار کرده بود چون ما ظرف همین مدت کاتای‌ تیمی‌مان را تشکیل دادیم و من خود به شخصه فکر می‌کنم، با وجود تیم‌های بسیار خوبی چون کاتای‌ تیمی شیر‌ژال که به عقیده من یکی از بهترین کاتا‌های تیمی این دوره از سوپر لیگ بود، نتیجه قابل قبولی بود.
 
وی تصریح کرد: ما در بین سه تیمی که در سوپر لیگ به روی‌سکو رفتند، تنها تیمی هستیم که تماما از نیرو‌های بومی اصفهانی  و جوان استفاده کردیم چون هدف ما این است که بازیکنان اصفهانی بتوانند از امکانات تیم اصفهانی استفاده کنند و از نظر فنی وقتی به طور ثابت در ترکیب تیم قرار می‌گیرند نتیجه خیلی بهتری خواهند گرفت.
 
وی اضافه کرد: لیگ امسال، لیگ بدی نبود ولی در دو هفته آخر نظم در داوری بسیار بهتر بود، اگر در نیم فصل اول داوری‌ها به همین منوال بود قطعاً جایگاه تیم ما در جدول وضعیت بهتری داشت.
 
وی خاطر نشان کرد: در خصوص فضای برگزاری لیگ‌ها اگر این امکان وجود داشت که سالن بزرگتری را فدراسیون در اختیار لیگ‌های کاراته‌ می‌گذاشت کیفیت مسابقات به مراتب بهتر میشد، ما محدودیت جا برای گرم کردن بچه‌ها داریم ولی خب با بضاعتی که فدراسیون دارد فکر می‌کنم باید با این وضعیت بسازیم تا بالاخره روزی اتفاق خوبی برای ورزش ما بیفتد.

وی در خاتمه از پیروزی تیم ‌کاتای سپاهان در برابر تیم قدرتمند دانشگاه آزاد ابراز خرسندی کرد و گفت: خیلی خوشحالم که با وجود تازه کار بودن تیم‌کاتای فولاد مبارکه سپاهان، این تیم موفق شد از سد حریف پر قدرتی چون دانشگاه آزاد بگذرد و این تیم را با امتیاز سه بر دو به زانو درآورد، این پیروزی نوید روزهای خوب و موفق آینده را برای ما به ارمغان آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، امکانات ، مدعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.