سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوفایی شهروندان منطقه 13 در دومین جشنواره شکوفا

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 شهروندان منطقه سیزده در دومین جشنواره شکوفا برترین مقام ها را به خود اختصاص دادند.

عباس رزاقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود:با توجه به برگزاری مراسم اختتامیه کانون وبلاگ دومین جشنواره شکوفا که حدود 70 نفر در این جشنواره شرکت کردند جایزه برترین های شهر تهران در این بخش به شهروند منطقه سیزده اختصاص یافت.

 وی خاطر نشان ساخت: امسال در دومین جشنواره وبلاگ مریم یحی نژاد فخشامی از سرای محله پیروزی کسب مقام اول را به خود اختصاص داد.
 
وی افزود: امسال در دومین جشنواره رسانه های دیجیتال شکوفا چندین اثر مربوط به شهروندان منطقه سیزده از سرای محله پیروزی – سرخه حصار - امامت بود .
 
مهندس رزاقی به کسب مقام های دیگر شهروندان این منطقه در جشنواره شکوفا اشاره کرد و گفت: خانم دهون و آقایان علیرضا شفیعی و امیر شفیعی در بخش اطلاعات گرافیکی به کسب مقام اول بین مناطق تهران نائل شدند.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 13  همچنین اذعان داشت: با توجه به برگزاری مراسم اختتامیه کانون توسعه مهارت های رایانه ای دومین جشنواره شکوفا جایزه برترین های شهر تهران در این بخش به شهروند منطقه سیزده اختصاص یافت.

وی افزود: امسال در دومین جشنواره کانون توسعه مهارت های رایانه ای مهدی معصومی در سطح مقدماتی از سرای محله سرخه حصار کسب مقام سوم را از میان 65 نفر از شهروندان تهرانی به خود اختصاص داد .

 وی همچنین به کسب مقام سومی شهروندان منطقه 13 در بخش بازی های رایانه ای و کانون توسعه مهارت های رایانه ای اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری مسابقه بازیهای رایانه ای دومین جشنواره شکوفا جایزه برترین های شهر تهران در این بخش که حدود 120 نفر از مناطق مختلف حضور داشتند به شهروند منطقه سیزده اختصاص یافت.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.