سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"نوروزانه" شبکه سحر برای مخاطبان کردزبان

سیمای کردی شبکه سحر در ایام نوروز 93 با ویژه برنامه "نوروزانه" میهمان خانه های مخاطبان خود خواهد بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، ویژه برنامه "نوروزانه" به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی محمودی در 9 قسمت 60 دقیقه ای تهیه و به صورت زنده روی آنتن سیمای کردی خواهد رفت.

محمودی از آیتم های متنوع این برنامه خبر داد و گفت: در هر برنامه یک مهمان داریم که اغلب از خوانندگان کردزبان کشور هستند و به اجرای قطعات شاد و زیبای محلی خواهند پرداخت.

وی افزود: "یه فنجان قهوه با پیتول" آیتم دیگر "نوروزانه" است که طی آن مجری برنامه کودک سیمای کردی همراه با شخصیت کودک عروسکی به نام "پیتول" به دیدار و گفت و گو با عوامل برنامه ساز کودک سیمای کردی و فرزندان آنها می پردازد.

مصطفی محمودی در ادامه به پخش سرودها و آهنگ های شاد و بهارانه مناسب روزهای عید در "نوروزانه" اشاره و تصریح کرد: این سرودها همراه با تصاویر مناسب از طبیعت زیبای بهاری سراسر ایران به ویژه مناطق کردنشین پخش می شود. معرفی آداب و رسوم نوروز در کردستان در قالب تصویر- نریشن نیز آیتم دیگر این ویژه برنامه است.

تهیه کننده و کارگردان "نوروزانه" در پایان گفت: گزارش مردمی از حال و هوای عید در تهران و کلیپ طنز در قالب اجرای شعر و موسیقی طنز نیز از دیگر بخش های این برنامه به شمار می رود.

گلاویژ همت بلند و شایسته ابراهیمی مجریان ویژه برنامه "نوروزانه" سیمای کردی هستند و از دیگر عوامل تهیه آن، فائزه محمودی (مجری بخش گفت و گو با عوامل برنامه ساز کودک)، مژده طاهری و سارا اسدی (دستیار تهیه) و ابراهیم بومی (صداپیشه نقش پیتول) را می توان نام برد.

"نوروزانه" از 29 اسفند تا 8 فروردین هر روز از سیمای کردی شبکه سحر پخش خواهد شد. این برنامه، 29 اسفند ماه سال 92 به مناسبت تحویل سال از ساعت 19:45 تا 21:45 و از 1 تا 8 فروردین ماه سال 93 از ساعت 20:30 تا 21:30 به وقت تهران به صورت زنده روی آنتن سیمای کردی می رود.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: نوروز ، سریال ، شبکه ، سحر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.