سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استکبار برای آسیب زدن به کشورها از گذرگاه اقتصادی وارد می‌شود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که استکبار وقتی می‌خواهد با کشوری مستقل مقابله کند از طریق گذرگاه اقتصادی وارد می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،عابد فتاحی  درباره نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به مسائلی که در اطراف ما در جریان است تنها راه اقتصاد مقاومتی است و ما باید اقتصاد مقاومتی را بالاترین انگیزه و زیرساخت برای کشور در نظر گیریم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قوای سه گانه باید برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با یکدیگر هماهنگ باشند اظهار کرد: در سال 93 نیز قوای سه گانه باید در این راستا اهتمام جدی داشته و با یکدیگر نشست‌های کارشناسی برگزار کنند و ضمن حمایت از یکدیگر تلاش کنند که این مقوله به شکل عملیاتی در آید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از مقوله‌هایی است که حتی اگر تحریم‌ها هم بیشتر شود ما باید تلاش کنیم تمام عوامل و مولفه‌ها به گونه‌ای جور شوند که تاکید بیشتری برای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی باشد و به عنوان نمونه قوی اقتصاد در نظر گرفته شود.

فتاحی پیشنهاد کرد که قوای سه گانه باید در این مسائل هماهنگ با یکدیگر و بسیار کارشناسی شده ورود کنند و افزود: برای اینکه بتوانیم تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم و به ظرفیت اوپک برگردیم می‌توانیم اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک شیوه اقتصادی که می‌تواند کشور را نجات دهد و به‌ آینده نگاه خوبی داشته باشد به عنوان بالاترین سند اقتصادی مورد توجه قرار دهیم.

وی درباره ضرورت برنامه‌ریزی برای کاهش وابستگی اقتصادی به کشورهای خارجی اظهار کرد: در مسائل اخیر شاهد بودیم که استکبار وقتی با کشوری مستقل و دارای استقلال فکری و ایدئولوژیکی مانند جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد مقابله کند تنها از گذرگاه اقتصادی وارد می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید تلاش کنیم استقلال کشور را حفظ کرده و هر آنچه که ممکن است به کشور آسیب رساند با این اقتصاد تضمین کنیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: استکبار ، آسیب ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.