سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنوان مربی برتر حاصل 28 سال تلاش‌ام بود

فرحناز ارباب گفت: عنوان مربی برتر سال حاصل تلاشهایی بوده که در طول مدت 28 سال مربیگری و قهرمان سازی به دست آمد.

فرحنازارباب پس از معرفی وی به عنوان مربی برتر از سوی وزارت ورزش درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از بین تمام فدراسیون‌های ورزشی من به عنوان مربی برتر و اخلاق انتخاب شدم و خدا را شکر که پس از سالها تلاش این افتخار شامل حال من شده است.

وی افزود: در هفتمین دوره انتخاب مربیان برتر و اخلاق مدار کشور انتخاب داوران به این نحو بود که یک مربی از لحاظ فنی، اخلاقی، محبوبیت این ورزشکاران، رعایت تمام شئونات ورزشی و اخلاقی در مسابقات داخلی و خارجی به نحو شایسته‌ای عمل کرده باشد.

به لطف خدا و با نظر مساعد داوران من لایق این شناخته شدم که به عنوان مربی این مشخصات را داشته و نیز طی 28 سال کار مربیگری قهرمان سازی کرده است لوح بهترین مربی را دریافت کنم.

ارباب در ادامه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که از بین تمام فدراسیون‌‌ها، فدراسیون کاراته توانسته است نماینده‌ای داشته باشد تا این افتخار را به این فدراسیون هدیه دهد و نشان دهد که در میان سایر ورزشها بانوان کاراته کا جایگاه بسیار خوبی دارند وهمچنین از توانایی ‌های 
بالایی برخورداند.

وی اذعان داشت: من درحال حاضر سرمربی چهار تیم فعال لیگ کاراته بانوان هستم. درسوپرلیگ تیم دانشگاه آزاد اسلامی درلیگ برتر هیئت کاراته استان تهران، در آینده سازان تیم هف سمنان و در جوانه تیم سناتور را هدایت می‌کنم.

تیم دانشگاه آزاد در سوپر لیگ اول شد، تیم هف سمنان دوم شد، تیم سناتور سوم و هیئت کاراته استان تهران نیز سوم شد که البته چون در تیم هیئت کاراته استان تهران کاتای تیم وانفرادی نداشتیم باعث شد که هیچ امتیازی دراین بخش دریافت نکنیم و فقط امتیازات کومیته‌ها محاسبه شد که به تنهایی دربخش کومیته تیم ما اول شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مربیان ، کاراته ، اخلاقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.