سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره فیلم‌های مستند شبکه یک سیما در نوروز 93

شبکه یک سیما با ویژه برنامه‌های مستند و حیات وحش، بهار 93 میزبان خانه‌های مخاطبان می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، مستند تک قسمتی با نام "مسلمانان تاجیکستان" که به جشن‌های نوروزی در ایران اختصاص داشته، به تهیه کنندگی فتح الله حداد روی آنتن می‌رود.

در ادامه این گزارش، گروه حماسه و دفاع با برنامه‌هایی چون "عطر افلاک" به تهیه کنندگی امیر خورشیدی فر، هر روز قبل از آفتاب شرقی و بعد از خبر 21 به مدت 10 دقیقه، "راهیان نور" به تهیه کنندگی میرزایی در 2 برنامه به صورت زنده در ایام نوروز به استقبال سال نو می‌رود.

بنابر این گزارش، گروه تامین برنامه نیز با مستند‌هایی همانند "نقطه اوج" با موضوع ورزشی به تهیه کنندگی حیدری و بختیان، "یک پنجره" با موضوع طبیعت و دوربین مخفی، "سینما یک" به تهیه کنندگی بختیان، یک باکس مستند خارجی هرشب ساعت 20 ویژه علاقه مندان به مستند، بیشتر مستند‌هایی با موضوع طبیعت، مستند خارجی در 11 برنامه 45 دقیقه‌ای با موضوع زندگی حیوانات و جشنواره جشنواره‌ها با کی برنامه 90 دقیقه‌ای با موضوع پخش‌ بخش‌هایی از بهترین برنامه‌های مستند و سینمایی، بهار را در کنار مخاطبان جشن می‌گیرد.

بنابر این گزارش، در گروه فیلم‌های تلویزیونی، برنامه‌های "یک ماه و ده روز" به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی یاسینی، "دنیای آقای سخی" به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی یاسینی، " 3 میلیون دلار ناقابل" به تهیه کنندگی جمال شیر محمدی و به کارگردانی علی شیر محمدی، "دکتر سه سوت" به تهیه کنندگی و کارگردانی کاظم راست گفتار، و "شک" به تهیه کنندگی و کارگردانی "پیمان عباسی" به زودی روی آنتن می‌رود.

در ادامه این گزارش، مجموعه نمایشی "هله و هوله" در 14 قسمت 30 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی احساس ارغوانی، مجموعه نمایشی "ما 14 نفر" در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی احساس ارغوانی، "هفت سین" ویژه بامداد و تحویل سال به تهیه کنندگی احسان ارغوانی و برنامه "صبح بخیر ایران" و "سیمای خانواده" نیز هر روز پخش می‌شود.

بنا بر این گزارش، در گروه معارف "آفتاب شرقی" در قالب 15 برنامه 50 دقیقه‌ای هر روز قبل از اذان مغرب ویژه رفتار و آداب معاشرت اسلامی با استناد به روایات به تهیه کنندگی جعفر شعاعی، "اشرق" به مناسبت سالروز وفات حضور زهرا(س) به تهیه کنندگی جعفر شعاعی و بهروز امانی و "نماز جمعه" و "دعای ندبه" به صورت روتین روی آنتن می‌رود.

در پایان این گزارش، ویژه برنامه "جهان نما" در 13 برنامه 20 دقیقه‌ای درباره تحولات جهان در سال گذشته کاری از گروه سیاسی روی آنتن شبکه یک می‌رود.


انتهای پیام/اق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.