سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور؛

محدودیت تردد در محور هراز به مدت 4 شب / گیلان، خراسان و کرمان بارانی

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از محدودیت تردد در محور هراز به مدت 4 شب خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری سامانه‌های هوشمند ترافیکی شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاظر تمامی جاده‌های کشور ترافیکی عادی و روان است و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی اعلام نشده است.
 
وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور تصریح کرد: براساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استان های گیلان، خراسان شمالی و کرمان محورهای رفسنجان-کرمان،  کرمان-ماهان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر اعلام شده است.
 
سرهنگ حمیدی در ادامه با اشاره به محدودیت تردد در محور هراز تصریح کرد: در محور هراز محدوده تونل امامزاده هاشم در استان‌های تهران و مازندران به منظور انجام عملیات نصب سیستم تقویت کننده تلفن همراه روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از تاریخ 27 اسفند ماه الی 29 اسفند ماه هرشب از ساعت 23 الی 4 تردد با محدودیت و به صورت نوبتی انجام می‌شود.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های 120 و 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: وضعیت ، ترافیکی ، راه کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.