سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای تیم بسکتبال بانوان کشاورز قزوین؛

نایبی: تیم ما هیج ادعایی ندارد/ ولنتینا: بعد از 3 سال بالاخره به قهرمانی ایران رسیدم

اعضای تیم بسکتبال بانوان کشاورز قزوین بعد از قهرمانی تیمشان در خانه آرارات از این بازی و تجربه قهرمانی صحبت کردند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هر چند تیم کشاورز قزوین دیر برای شرکت در سوپرلیگ تشکیل شد اما در نهایت به قهرمانی این دوره از بازیهای بانوان رسید. افسانه حسن نایبی سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که حق به حقدار رسید. بازی سختی با آرارات در زمین این تیم داشتیم و درصد شوتهای آنها واقعا بالا بود اما خوشبختانه قهرمانی به ما رسید که حق بازیکنان ما بود.

وی ادامه داد: تیم ما هیچ ادعایی ندارد و خدا را به خاطر این نتیجه شکر می کنم چون فصل را بسیار دیر شروع کردیم و حتی چند بازی اول فصل را از دست دادیم اما با رسیدن به آمادگی جسمانی لازم و تمرینات فشرده به رقابت قهرمانی وارد شدیم. 

سرمربی قزوین با اشاره به اینکه 10 درصد از مبلغ قرارداد هر بازیکن را به عنوان پاداش برای آنها در نظر می گیرد تاکید کرد: ما برای این عنوان به مدت چهار ماه و نیم شبانه روزی کار کردیم و با کمک بازیکنان خارجی به نتیجه رسیدیم.
 
ولنتینا: همه در تیم ما بهترین هستند

بازیکن اوکراینی تیم کشاورز که سال گذشته همراه تیم بندرعباس در لیگ چهارم شده بود و دومین امتیازآور برتر بازیها لقب گرفت، امسال با پیوستن به تیم قزوین به قهرمانی لیگ رسید و گفت: من 3 سال در ایران بازی کرده ام که دو فصل آن در تیم بندرعباس بود و بهترین مقام تیم نیز چهارمی بود اما امسال هر کاری که می توانستم برای تیم انجام دادم و بالاخره بعد از 3 سال بازی به قهرمانی رسیدم.

وی ادامه داد: از مربی تیم و بازیکنان قزوین ممنونم. همه آنها بهترین بودند و قهرمانی حقشان بود. 

ولنتینا با اشاره به اینکه نزدیک بودن بازی نهایی مقابل آرارات، بازی را برای تماشاگران حاضر در سالن لذتبخش کرده بود در مورد اولین تجربه بازی با حجاب تاکید کرد: بازی با این شرایط برایم خیلی سخت بود اما در هر حال با آن کنار آمدم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نایبی ، ولنتینا ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.