سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب دسته جمعی دیپلمات های رژیم صهیونیستی

منابع خبری از اعتصاب دسته جمعی دیپلمات های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه یدیعوت آحارانوت:منابع دیپلماتیک رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند اعتصاب کارکنان وزارت امور خارجه اسرائیل در اعتراض به شرایط کاریشان که این هفته از سر گرفته شد ، پروتکل ها و سفرهای مسئولان خارجی را به فلسطین اشغالی با مشکل مواجه کرده است.

ییگال پالمور ، سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل به عنوان یکی از کارمندان وزارت امور خارجه اسرائیل گفت :این اعتصاب که از روز سه شنبه آغاز شده است ، همه خدمات مربوط به تدارکات و پشتیبانی ، پروتکل ها و خدمات سیاسی ارائه شده به مسئولان خارجی را که به اسرائیل سفر می کنند تحت تاثیر قرار داده است و سفرهای مسئولان اسرائیلی را به خارج نیز دشوار کرده است.

به این ترتیب ، روز چهارشنبه بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل که به آمریکا سفر کرده است ، در سفر از واشنگتن به لس آنجلس ، به علت عدم حضور دیپلمات های اسرائیلی که معمولا در پروتکل دیپلماتیک پیش بینی شده است ، در فرودگاه این شهر تنها با استقبال نیروهای امنیتی مواجه شد.

این حرکت اعتصابی که دیپلمات ها و کارکنان اداری وزارت امور خارجه اسرائیل بهار گذشته آغاز کردند ، ماه ژوئیه با آغاز مذاکرات با وزارت دارایی به حال تعلیق درآمده بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.