سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري فوتباليست شهير مکزيکي به جرم مشارکت در آدم ربايي

"عمر اورتيز " فوتباليست مشهور سابق تيم ملي مکزيک به اتهام مشارکت در آدم ربايي و همکاري با يک گروه از قاچاقچيان عمده مواد مخدر بازداشت شد.

 

 

 

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه؛  از بازيکنان سابق مشهور مکزيک که در سال 2010 آزمايش دوپينگ قرصهاي نيروزاي وي مثبت اعلام شد به اتهام آدم ربايي و همکاري با يک گروه از قاچاقچيان مواد مخدر بازداشت شد.


وظيفه وي شناسايي افراد و دريافت غرامت از آنها از طرف يک گروه از قاچاقچيان بوده است.


يورگ دومن ، از مقامات مکزيک اظهار داشت اورتيز اقرار کرد برخي از افراد ربوده شده را از يک سال قبل مي شناخته است. وي در قبال اين کار مبالغ هنگفتي دريافت مي کرد. اين عضو سابق تيم ملي مکزيک حداقل به دو جرم خود اعتراف کرد و افزود بيش از هفت هزار دلار آمريکا پول دريافت کرده است. بر اساس اظهارات و شکوايه هاي بدست آمده ، وي قربانيان خود را از ميان صاحبان فروشگاهها و شرکت ها انتخاب مي کرد. به همين علت ، ربايندگان غرامت هاي سنگيني درخواست ميکردند بطوريکه بطور متوسط براي هر فرد 73 هزار دلار درخواست مي شد.

 


آنها همچنين اعتراف کردند در ازاي هر جنايت تقريبا 1.5ميليون دلار دريافت مي کردند. وي که به خاطر چشمان روشن خود به " گربه " مشهور است در سال 2002  براي تيم ملي مکزيک توپ زد. اورتيز مدتها در تيم دسته اول مونته ري که زادگاه وي نيز محسوب مي شود بازي مي کرد. قرار بود تعليق دو ساله اين دروازبان 35 ساله مکزيکي از شرکت در بازي حرفه اي ماه آوريل پايان يابد اما با اين وضع ، بعيد است ديگر بتواند به زمين فوتبال بازگردد. /ا
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.