سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون اجازه دهد در انتخابات فدراسيون اسكي شركت مي كنم

ساوه شمشكي:ايران بار ديگر شايستگي ميزباني مسابقات قهرماني اسكي جوانان آسيا را نشان داد

عيسي ساوه شمشكي گفت:مسابقات قهرماني اسكي آسيا در رده سني جوانان با ميزباني شايسته كشورمان و قهرماني ملي پوشانمان به پايان رسيد.

نماينده وزير در توسعه ورزش هاي زمستاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:اختيارات اين مسابقه طبق ابلاغ دكتر لي رييس كنفدراسيون اسكي آسيا به من داده شده بود كه در اين دوره نيز شاهد ميزباني شايسته ديزين در برگزاري رقابتهاي اسكي قهرماني جوانان آسيا بوديم.

وي افزود:اين دومين بار بود كه در اين پيست بين المللي برگزار كننده اين رقابتها بوديم كه جا دارد قهرماني ملي پوشان كشورمان را به جامعه ورزش و اين عزيزان تبريك بگوييم و اميدواريم اين موفقت ها ادامه داشته باشد.

ساوه شمشكي ادامه داد:با توجه به بارش كم برف تلاش هاي زيادي توسط مسوولان پيست براي آماده سازي رقابتها صورت گرفت كه بايد از همه عزيزان تشكر كنيم.
وي در خصوص وضعيت حضورش در انتخابات فدراسيون اسكي بيان كرد:من تابع قانون هستم و اگر قانون اجازه دهد در انتخابات شركت مي كنم.

در المپيك حضور شايسته اي داشتيم

نماينده وزير در توسعه ورزش هاي زمستاني عنوان كرد:المپيك بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم.روس ها كار 150 ساله اروپا و آمريكا را در 10 سال انجام داده بودند و اين تلاش آنها را براي 50 سال از نظر توريست و گردشگري بيمه كرد.

وي افزود:ملي پوشان كشورمان نيز در المپيك عملكرد بسيار خوبي داشتند و براي اولين بار در آلپاين در بين 117 ورزشكار سي ام و سي و يكم شديم و در بانوان نيز در بين 88 ورزشكار به رتبه 48 رسيديم كه در اين رشته بعد از كره جنوبي برترين تيم آسيايي بوديم.

وي در پايان خاطرنشان كرد:سعي مي كنيم تا با كمك فدراسيون اسكي و وزارت ورزش و جوانان مراسم تجليلي از اسكي بازان كشورمان برگزار كنيم تا هرچند كم و ناچيز اما از تلاش هاي آنها تا حدي قدرداني كنيم.
برچسب ها: اسکی ، آلپاین ، آسیا ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.