روحالله
بیگی نایب رییس کمیسیون اقتصادی در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه
خبرنگاران گفت:سازمانها و نهادهای مربوطه در ارتباط با ایجاد برند و مارک
معتبر در هر اقدامی باید همگامی و همکاری داشته باشند تا برندسازی با
استاندارد همراه شود.
وی ادامه داد: هر اقلامی میتواند برند خاص
خود را داشته باشد و اگر کالا با کیفیت و پتانسیل خاصی تولید شود،
میتوانیم شاهد ایجاد برند معتبر در داخل و خارج باشیم.
وی افزود:
سازمانهای مربوطه باید در برنامههای خود با هدفمندی و ساماندهی خاصی در
حرکت باشند تا بتوانند در جهت رسیدن به این امر مهم موفقیت کسب کند.
در
ادامه جمشید عدالتیان کارشناس اقتصادی گفت: در مرحله اول باید شرکت تولید
کننده توانمندی واقعی برندسازی را داشته باشد و نمیتواند با تبلیغات یک
برند معتبر را ایجاد کند.
وی افزود: باید کالایی در حد جهانی باشد
تا بتواند برند معتبر در سطح جهان به وجود آورد و همچنین هزینههای
برندسازی در داخل و خارج گران است و کار آسانی برای تولید کنندگان نیست.
عدالتیان
گفت: ما در پتروشیمی، مس و فولاد در سطح جهان برند معتبری داریم و سازمان
توسعه و تجارت دیگر سازمانهای مربوطه باید اقدامات مؤثرتری انجام دهند.
انتهای پیام/