سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

دعوت از 21 بازیکن به اردوی آمادگی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران 21 بازیکن را به نخستین اردوی آمادگی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دعوت کرد و تیم گسترش فولاد تبریز نائب قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته با بازیکنان بومی بدون نماینده در تیم ملی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگازان تبریز، هادی رضایی با بیان اینکه چند رویداد مهم این رشته ورزشی پیش رو داریم، افزود: رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی مشهد مقدس و مسابقات جهانی لهستان که خرداد ماه سال آینده برگزار می شود، دو رویداد مهمی هستند که تیم ملی برای شرکت در آنها آماده می شود.

وی خاطر نشان کرد: با پایان یافتن رقابت های لیگ والیبال نشسته سال جاری از 21 ورزشکار برای نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته دعوت کردیم که از میان آنها 10 نفر ملی پوش و باقی افراد از جوانان مستعد این رشته هستند.

این در حالی است که تیم گسترش فولاد تبریز که عنوان نائب قهرمانی را در کارنامه خود دارد و با ترکیبی از بازیکنان بومی و جوان خود بازیهای خوبی را در لیگ برتر به نمایش گذاشته و حال باید دید سرمربی تیم ملی چه معیاری برای بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اختیار کرده است.

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته با حضور هادی رضایی (سرمربی)، علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده، فرید صائبی و علی اخوان (مربیان) به همراه علی کشفیا به عنوان سرپرست برگزار می شود.

اسامی ورزشکاران دعوت شده به این اردو به قرار زیر است:داود علیپوریان،صادق بیگدلی، مهدی حمیدزاده، محمد خالقی(تهران)،حسین گلستانی(قم) رضاپیدایش، مهرزاد مهروان(البرز)، حجت بهروان،مهدی بابادی(خراسان رضوی)،حسین فرزانه (قزوین)، ناصر حسن پور (آذربایجان غربی)،رضا نصاری زاده(خوزستان)، رمضان صالحی،مجید لشگری،سعید ابراهیمی(مازندران)، احمد ایری، آرش خرمالی، آرش قره قولپاقی(گلستان)، مجتبی حیدری، عیسی زیراهی (مرکزی)،میثم علی پور (گیلان)این اردو در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان از 16 تا 22 اسفندماه جاری برگزار می شود./س
 
 
 

 

برچسب ها: دعوت ، مسابقات ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.