سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"خطرناک ترین شمع ها" که سلامتی شما را نشانه گرفته اند

برخی از "شمع ها"به دلیل ترکیب مواد داخل آنها می توانند بسیار خطرناک برای سلامتی باشند و خانواده‌ها باید از استفاده از این نوع شمع ها در مهمانی‌ها جدا خودداری نمایند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ اغلب افراد در هنگام تحویل سال نو، جشن تولد ها و یا به هنگام مهمانی‌ها شمع روشن می کنند.

گفتنی است، تحقیقات جدید نشان داده که استفاده از "شمع های مومی" و نه شمع های پارافینی می تواند تاثیر مناسب بر روی "ریتم ضربان قلب" افراد جوان بگذارد.

بررسی ها نشان می دهند، "شمع های پارافینی" حاوی مواد شیمیایی هستند که در اثر سوختن آزاد شده می توانند تولید سرطان، آسم و "اگزما" در افراد نمایند.

شمع های مومی که نوع بی خطر شمع هستند به دلیل وجود نمک هایی مانند "پتاسیم" و سدیم در ترکیب خود در هنگام سوخته شدن این مواد را در هوا پراکنده می کند که می تواند سبب کم شدن استرس و کنترل ریتم ضربان قلب در افراد شود.

پزشکان توصیه می کنند که روشن کردن شمع باید در محیط‌های دارای تهویه هوای مناسب صورت گیرد و افراد مسن یا افرادی که مبتلا به "بیمار‌های قلبی و عروقی" هستند نباید در معرض استشمام بوی دود ناشی از سوختن شمع قرار بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شمع ، قلب ، آسم ، اگزما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.